Lever i min egna bubbla!

Jobbat med värdens bästa idag så dagen har varit riktigt chill. Blev väckt av en pungkula som skriker i telefonen upp och hoppa daaaaaaaaags att jobba nuuuuu. Och klockan var liksom 8 på morgonen medan jag egentligen skulle börja 14.
HAHAHAH som en duracell jag är på jobbet inom 40 min till och med de fick chock.
Jobbet har varit riktigt kaaaoz hahah allt på en och samma gång. Om inte ena ringer och säger att den andra e döende eller att vi bränner maten hahaha. Okey ingen fattar säkert förutom jag.
Iallfall har hunnit med och grilla med mina älsklingar på jobbet och skakat lite rooompaaa.
Chillade galet länge ute eftersom fick sluta tidigare. Riktiiigt sommar väder.
Imorgon väntar jobbet tidigt igen, men de skadar inte ska ha romantisk bollywoood deejt dära så de bara naaajs juuh. tror jag ska tagga till min älsklings bebis imorgon.
För e verkligen så trött på Salem och tumba bornaaa usch på er! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0