Det blev Harika till slut.

Mamsen kom hem vid fem tiden, så jag tyckte det var meningslöst att åka till ikea eftersom vi endå inte har bil och de tar hundra år till ikea för oss komunalt.
Valde istället att sakta men säkert röra mig mot harika, riktigt skönt att fånga upp saker som hänt eftersom de va ett tag sen man sågs.
Som vanligt käkade vi men ahhaha det har förbättras en aning, vi gamade inte som vanligt.
Men pratade en massa om våra mammor om hur vi tänker, hur saker och ting förändras. helt sjukt.
Även om vi inte direkt kunde komma på saker, lättades hjärtat en aning och det var på tiden. Har så mycket ilska inom mig. Måste hitta ett sätt att ta ut det på. Men det är så mycket som kommer ivägen. Ska inte gå in så djupt på alla tankar och känslar... Vet ju liksom inte vilka som läser bloggen eftersom den är för allmänheten. Så är inte säker på att jag vill dela allt med alla faktiskt.
Hoppas inte alla nu får fel tankar. Jag älskar min mamma mest av allt och ingen skulle kunna vara en bättre mamma för mig. Men alla har väl upp och ned gångar här i livet? 
För alla relationer är som ett förhållande och det påverkar än, mer eller mindre.
Annars ska jag faktiskt ta en dusch, försöka fixa allt så det inte blir så stressigt till imorgon. Då jag både jobbar och har en körlektion som väntar på mig. Faktiskt min sista körlektion på det hära paketet.. De lär nog bli fler. Jag är en stooooor fara för trafiken höhöh.
Naaj nu har jag bloggat tillräckligt.

Kommentarer
Postat av: ordblirmeningar.blogg.se

Bebis!! längtar tills vi ses igen.Vill du ses ikv?? Pussss

Svar: Gumman sååg din kommentar nyss!! :(
Priyanka Pamela Dey

2012-07-19 @ 17:27:09
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0