Äntligen haft en ledig dag!

Har för en gågn skull varit ledig från jobbet riktigt härlog. Har hunnit med massor faktiskt.
På morgonen fick jag och syrran en kick så hon drog och simmade medan jag körde ett gym pass. ÅHH såå härligt att få träna, dessutom ledde det till att vi fick kicken att käka nyttigt hela dagen. Så nu är vi i gång imorgon jobbar jag och därför valde vi att ta en powerwalk tillsammans till mitt jobb. Perfekt juuh.
Efter träningen, tog jag en dusch direkt i gymet, kom hem och åt en brunch och sen följde syrran med mig för en körlektion i bandhagen. HAHAH jag kör som en galning, stakars älskade taniaa. Han skriker hela tiden... JAG VILL INTE DÖÖÖÖ PRIYANKAAAAA, hahah, förstår honom..men vad ska jag göra...
Efter en katastorf körlektionen, drog jag och syrran vidare in till stan. Spenderade verkligen en riktigt mysig och svettig dag i stan. Vi forsätte mysa hära hemma med en god middag och pakistanska mango framför criminal minds och botoxmammor.
Riktigt skönt med ledighet.
Nu sitter jag här framför datorn, förbereder lite inför den kommande veckan och tar tag i saker som inte blivit gjorda.
Hmmm inte lika mysigt.
Puss på er och Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0