2 Arbetsdagar kvar, sen SPANIEN!!

Ouuch vad jag jobbat som ett djur, helt slut i kroppen. Men har två dagar kvar bara sen blire spanien, vi ska bland annat besöka valencia. Assååå ni anar inte vilken lycka, slippa sverige ett tag spendera några dagar med de bästa. härligt värre.
Nu ska jag ta en fett dusch, käka lite, och fixa allt skit måste ta och packa också.. får nog bli idag jobbar ju varje sekund tills jag åker till spanien.. faan asså.
Snackar även med kusin vitamin, måste bara säga att jag har bästa kusinerna man kan önska säg även om jag vissa stunder bara vill skjuta varanda jäkel med en basoka.
Nej fan nu ska jag dra, mamma har ropat på mig ständigt nu i fem minuter, tror jag själv kommer få en fet kula från en basoka snart.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0