Yes!

Skrev nyss fetaste inlägget och skulle precis lägg upp lite sjuka bilder och så bara försvan allt! känner mig nu ganska lätt itrriterad och märker nu att det inlägget som tidigare skulle vara så positivt håller på att bli negativt! får försöka korta av inlägget!
Jag kom äntligen i väg och tränade idag är så himla lycklig för jag lycktar svett för en gångskull och ni kan inte förstå den glädjen efter ett träningspass om ni inte tränar nu då.
Hann även med ett super duper mysig pratstund med min träningskompis,bästa vän, syster ja allt i en och samma person. Dock var denna härliga pratstynd på fel plats, tror vi båda frös fötterna av oss.
Jag känner att tiden verkligen börjar dra ihop sig till att börja jobba och jag har en hel del att göra nämlig duscha och sova några enstaka timmar innan jag ska upp!
Jag tror även jag har tur denna vecka, eftersom det verkar som om ett till gympass väntar på mig på söndagen. ska försöka spara krafterna.
Godnatt!

Hey sexy lady!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0