Tankar

Man  ska aldrig blanda ihop hjärtat med hjärnan när man fattar ett beslut för då blir det bara fel fel och ännu mera fel. Samma sak gäller att man inte ska känna efter vad man känner när man fattat ett beslut.. enligt mig i vissa fall.
Just nu vill jag bara skriva av mig, trots att jag vet att de kommer leda till så mycket mer ilska som du inte ens är värld längre.
Fattar inte att du bara kunde ändras så jäkla snabbt. Att du ljuger rakt upp i ansiktet, att du inte kan stå för de du säger, är du så jävla svag?? hahhaha de är ju bara så himla skrattretande eftersom din käft är så jäkla stor när du snackar om andra och alla dessa fel vi andra gör.. och du säg er att du aldrig ska eller skulle göra de själv, att du är så mycket bättre hahahahah och sen när de kommer till verkligheten e du tio gånger värre.
Jaja får sitta och koka lite för mig , de kommer endå gå över...Man ska aldrig ta något förgivet.
Nu ska jag fixa mig och gå och tjäna lite extra slantar så plånboken blir varmare
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0