Shopping!

Shieeet har verkligen shoppat sönder!! tror jag e pank igen fast än jag fick sjukt mycket pengar på min fest, När jag endå håller på och berättar om mina presenter kan jag lika gärna skriva att jag fiiick världens bästa laptop av min kusin och brooor asså jag döör för att de alltid hittar världens bästa presenter!!
Ska försöka visa bilder på de jag shoppat för orkar inte skriva upp allt.
Hmmm, måste bara också skriva är att jag kissar på mig av nervositet för att jag ska tatuera mig imorgon, har bokat tid på ett ställe som jag har hört e grymt och  han verkade också grym när jag träffade honom idag,det enda negativa var att han va sjukt kaxig. Fåår se imorgon hur de blir hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0