o så börjar det igen!

Oo nu så börjar de vanliga dagliga rutinerna igen, kan inte fortsätta med mitt egna kaosiga och härliga ostruktuerade liv hahah. Nej fan nu måste jag skärpa mig och leva upp till mina mål och förvätningar på mig själv. De börjar närma sig att ta körkort och jag är mer taggad en någonsin. Har precis börjat göra iordning mig och kan säga att jag har riktigt bråttom för bussen som går klockan nio kommer knappats vänta på mig om jag kommer sent och de samma med pappa tanias (körlektionsläraren) damanfall på mig :)
Jahapp första praktiken inom sjukhus är så sjukt taggad, älskar sånt hät, brinner verkligen för att hjälpa andra människor på de viset. Ska bli så roligt.
Aja nu måste jag hålla igång tempot så att jag kan forsätta ha roligt hela dagen och jag önskar att ni har de ika gött som mig Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0