Nya kissie

Fan som jag uppdaterat idag! Man märker verkligen att jag är hemma ( iallfall jag) och inte har några speciella planer nice nice, sitter här med pelling i både armhåller och anisktet och hårinapckning i håret. Måste passa på att ta hand om mig lite nu när jag endå är hemma för en gång skull.
Jävligt skönt är det, önskade att jag kunde ta ett bad också men får inte bada tills tauteringen har läkt. Bajs på det!
Annars längtar jag till imorgon då det ska inhandlas nya saker tlll min garderob! om man inte är lycklig på ena sättet får man göra sig lycklig på det andra och för min del blir det genom att möta en vän kanske ta en ficka och lite shopping!
Så jag önskar er en fortsatt trevlig och mysig lördagskväll
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0