Livet ❤

Trots alla saker händer, som egentligen borde krossa mig i små små bitar, mår jag bra, faktikst  otroligt bra.
Och jag tackar Gud eller vem det än nu är som sitter där uppe för all styrka jag får. Jag vet med mig att om allt detta hade hänt för drygt ett halv år sedan hade jag blivit helt stum och deprimerad.. Att saker och ting kan ändras så snabbt, på något sätt är det så sjukt konstigt men endå häftigt.
En anna sak som jag börjat känna nu, är att livet har så mycket intressantare  och viktigare saker än att leka den här katt och mus leken vi ungdomar leker, all den här draman vi skapar så löjlgt. visar bara hur mycket tid vi egentligen har över. som vi kunde göra något vettigt av.. men men vi vissa väljer hellre att leka katt och mus leken, trycka ner andra och själv sväva i lufen.. men men.
iallafall det enda som fattas för min del för att allt ska vara perfekt är att jag ska bli frisk, börja tränina igen äta en aning sundare, och kunna bli den jag vill vara på utsidan annars är jag så himla nöjd och med mitt inre, men jag kan säga en sak att jag blev nöjd med mitt inre kom inte bara över en natt ,jag har krigat med det och därför är jag så jäkla stolt och jag vet att det kommer behövas ett och annat för att bryta ner den jag är på insidan idag,
Det är det som jag tycker är så himla positivt med att inte ha allt man har i sig på silverfat utan att man behöver kämpa för det en aning....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0