Kost

Har länge tänkt på att jag äter så fruktansvärt dåligt, har velat ändra på det men viljan har inte varit riktigt stark  så har inte ändrat på det helt enkelt. Men igår fick jag fan nog och ännu mer idag!. Någon gång vid agusti och lite längre fram förra året var jag så fruktansvärt duktig när det gällde kosten och jag känner att det verkligen börjar bli dags igen!
Såå idaag säääger jaaag gooo nyttigheter igen! Måste gå ner tre kilo tills skolan börjar!
Tänkte passa på att visa er vad jag ungefär kommer äta idag!


Frukost: Grönt te med vanilj smak och en knäcka macka!
Lunch: Något kött med lite kolhydrater..
Mellanmål: Grönt te med frukt
Middag: Nutrillet.






Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

you go girl

2012-01-17 @ 09:46:47
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0