Kääärleeek!

Jag måste bara få skriva ut min kärleek till en undebart härliig bruud som e min bästavän Harika!
Hon kan få mig till världens lyckligaste människa när jag mår sämst bara av att ge mig ett leende, jag är överlycklig av att ha en sån bästa vän, jag har inte bara tur när det gäller att få ha henne utan jag är välsignad! alla borde ha en vän som harikaaa <3
Vi bråkar så jäkla sällan * peppar,peppar* och när vi gör det så reder vi ut det så perfekt! om jag va kille skulle hon spikat vara min bruuud!
Vacker e den jävlen också!
Neeej nu har du fått tillräckligt med kärlek idag min sötnöt





Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

Åh kärlek till dig min fina bebis. Blir så jävla glad att jag har dig, att vi har sånt fint band. Du betyder som fan, ja behöver inte skriva en bok du vet. love <3 puss

2012-01-17 @ 20:00:23
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0