Inte ens..

...Fåglarna kvittrar och jag sitter hät helt hjärndöd. nästan klar för att gå till min praktik, oo snälla någon skjut mig.
Men de bra att jag börjar vänja mig igen att vakna upp tidigt, Brukade ju som sagt träna på morgonen förut och de ska jag börja med igen och då klev man upp den här tiden på morgonen :) längtar redan tills jag slutar...Ska träffa bebis kändes sjukt länge sen. Den jävla bajsklutten saknar jag.. Tiden har gott så sjukt fort kan inte tänka mig att de redan är våran tre månaderdag :S :D!



Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

FAAN SAKNAR O SE DIT GLADA ANSIKTE !!! o vet ja har sagt ja ska ringa dig i två dagar nu. men vetu vad ja tänker inte lova ngt nu utan ja ringer jao inshalla idag, annars imorn. PUSS SAKNAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

2012-01-11 @ 08:49:39
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0