If we never thank God for every smile, why do we blame him for every tear.

Hello bebisar, Vakna för inte så länge sen.. men känner mig endå trött trots att jag fått sova mer en vanligt! Tanken av att jag kommer behva vakna fem imorgon gör mig riktigt rädd hahaha! 
Har precis gjort några magövningar och nu ska jag fixa middagen så jag kan käka i praktiken. allt annat som hänger i luften får vara dära, ska endast ta tag i teorin idag medan jag åker till praktiken! Jag känner för en grov rehab vecka faktiskt där det handlar om att fixa mitt yttre eftersom jag e nöjd med mitt inre!
Egentligen är det inte värsta grejen ens i mina ögon vill bara gå ner runt tre kilo exakt tills skolan börja, med andra ord den 6 februari! Eftersom jag inte kan påverka träningen så mycket måste jag fixa kosten och det är det som jag tycker e så sjukt eftersom jag får pats med en hel elefant i min mage.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kmr du ifrån?=)

2012-01-19 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0