Helt Spontant!

Wooow, mamma ringde mig medan jag var på praktiken och talade om att hon var sugen på en jacka.
De var inget mer med med den saken. Jag gick till mitt jobb senare och fixade lite medan hon frågade om vi kunde gå och kolla på jackan när jag hade kommit hem och vilat. Som en duracell jag är och älskar min mamma mer än allt annat så kan jag sjävklart inte säga nej. men nu till the point liksom, kom hem med en jacka till både mig och mamma plus en träningsväska och massa mat! Älskar att kunna gör saker för familjen nu, Visste inte att det var det här som kallades riktigt lycka när man kan ta hand om sina nära och kära genom att skämma bort dom lite!
Särskillt när det är föräldrarnas bröllops dag.



jag kan inte påstå att dessa är de vackraste bilderna på oss! 
men kärleken mellan mor och dotter kan nog ingen missa!
Älskar dig Mamma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0