Förlåt mamsen!

Bad nyss mamsen om ursäkt, har fetaste ångesten att jag knappt har gjort något förutom att jobba eller aa det va inte mitt vanliga jobb utan praktiken. jag tycker fan att båda e jobb, iallfall för mig för jag sliter lika mycket på båda ställena. Det enda skillnaden är att på ena stället får jag lön och på det andra stället så får jag inte det. Men sak samma är helt jävla hjärndöd för har bara sovit tre timmar och endå vill jag inte lägga mig.
Känner för att städa sönder. Fan ibland undrar jag egentligen hur länge jag kommer att fungera som en duracell.
Längtar till morgon dagen, en person han nämlig lyft på röven så jag ska få mina efterlängtade papper, mer detaljerat kan jag inte berätta hahah, ska som ni förstår då gå förbi en sväng på jobbet och passa på att möta upp en libnäni babianrumpa som jag är sky förbannad på.
Sen ska jag äntligen få tränaaaaaa och tränaaaa och träna det är det enda jag just nu brinner för, eller aa brinner också för körkortet, att jobba som ett djur och känna att plånboken e varm, att få sjukt bra betyg så jag kan komma in i höskolan, för familjen eeeeh, ja jag kan skriva en hel bok.
Ja ja måste börja runda av inlägget som inte har något samanhand.
puss på er!

Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

aj aj vilken blick katt!

2012-01-14 @ 22:34:03
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0