Depp!

Mitt huvud är helt kaos, Vill egentligen inte påverka er negativ med massa dålig energi, men tyvärr så har jag hamnat i en svaka.
Tyvärr ere också min blogg och här skriver jag mina känslor!
Men jag uppskattar att ni verkligen läser bloggen även om det är ren nyfikenhet och rykten ni vill skapa eller bara för att ni gillar den, något ere iallfall som finns inom mig som fastnar hos er.
Ialfall tillbaka till ämnet, huvudet är helt kaos, senaste dagarna har jag gjort helt knäppa grejer som inte är accptabelt från någon vinkel alls, men jag vet fan inte vad jag vill och det är så himla obehagligt.
Vill egentligen bara träna och träna men efter allt jobb och press jag har på aclarna orkar jag inte längre, krafterna är helt slut. Jag tror helt ärligt att jag kommer gå under när skolan börjar. Samtidigt som det känns att hela världen rasar för vissa personer jag älskar och jag klarar inte av att se de såhär och allt aaa kan inte finna några ord....
önskar jag kunde backa tillbaka tiden ibland




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0