Dansar loss!

Har faktiskt precis skakat loss röven, fick någon jävla kick o började dansa, egentligen är jag helt slut i både huvudet och kroppen men endå har jag så mycket energi, det hänger liksom inte ihop på något konstigt sätt.
Har varit på praktiken idag och ja nu börjar jag bli lite lätt uttråkad av stället, det beror till 99 procent av folket som jobbar där, det enda de har för sig är att gnälla o klaga. Vill bara sätta silvertejp runt deras munnar och låsa in dom i ett mörkt rum.
Imorgon ska jag jobba och slita hela dagen först från 7-14.30 praktik sen från 15.30-21.30 jobb .jag säger bara goo girl.
Nu ska jag försöka ladda luren och spara på energierna för jag ska nämligen släpa mitt arsle till gymet idag för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0