Ay ay ay Halka!

Tror ni inte att jag fixar mig idag och är nöjd för en gångskull, njuter av att livet går så bra och sen boooom baaam så halkar jag exakt framför porten, reser mig och leker att inget har hänt och försöker diskret forsätta gå och att det absolut inte gjorde ont, sedan har man syrran gick det bra omg tycker så synd om dig blablabla och så ringer självklart masmen och frågar om allt gick bra, jag leker stadig och nej nej det är ingen fara men i själva verket håller jag på och dööööör av smärta, fy fan vad ont jag har i ena skinkan som tog hela smällen och ryggen faaan asså döör kan knappt sitta på röven liksom.
Iallfall möte en pussgurka som sjävllklart ska skämma bort mig, och jag uppskattar verkligen det! måste fan forsätta och ses!
Shoppade en hel del och e nöjd faktiskt, köpte en högmedje kjol som jag bara e osäker på.. mitt fett ramas ju in perfekt i den...
Jag vet att ni antecknar!


Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA JA DÖR

2012-01-22 @ 23:33:04
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0