Äntligen hemma!!

Dagen började verkligen super. Märkte att människorna tyckte att jag var lite underlig jag satt och log för mig själv hela tiden. Vet egentligen inte vad de berodde på, kanske för att det dunkade härlig musik i öronen på mig. Iallfall dagen försatte bli bättre körningen gick utmärkt trots att det var en hel månad sen jag körde, trafiklärare bad mig även boka in halkbanan. Han misstänker nämligen att ett körkort inom kort väntar på mig. Spännande :*D
Praktiken gick också super bra fast än jag ska vakna upp klockan fem på morgonen och ha en lång dag. Verkar riktigt roligt och intressant. Sen vare bara att möta upp herosima för små shopping och lite käk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0