Ännu mera tankar!

Kan inte sluta tänka, har tänkt och tänkt och tänkt hela dagen lång.. Fattar inte att jag gör av mig så jävla mycket onödig energi när jag egentligen borde spara det åt att bli frisk. Men jag tror det är så jag fungerar att när jag tycker om en person så mycket, som man känner eller rättare sagt som man kände sig så jäkla trygg med bara sviker medvetet eller omedvetet så känns det så hära. En annan sak är att jag gjort så himla mycket misstag innan som att ta killar före vänner eller familjen hit och dit och när man ändrar på de så får man fel respons tillbaka då svider de jäkligt mycket. Nu vill man nästan bara göra om det man gjorde innan för att må bra tillfälligt. Helt ärligt jag vet knappt vad jag yrar om.
Iallfall hade en skön arbetsdag med mina underbara kollegor.
All kärlek till er och våra knäppa diskusstioner!!
Imorgon väntar förhoppningsvis ännu mer skönt prat som jag längtar till!!
Puss!


Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

Vad har jag missat? är de mig du menar med tanke på att du ej svarar=)

2012-01-07 @ 13:11:53
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0