Wiihooo

Fick sluta tidigare från praktiken skiiit härlig, och är glad att praktiken är över trots att jag träffat så himla fina människor och lärt mig så himla mycket, synd att jag nästan blev van med göra allt där och kommit in i rutinerna så bra. Men det tråkigaste var och släppa vissa patienter fyfan vad söta och fina människor de finns!
Men har verkliget blivit så mycket starkare och fått så fina komplimanger så nu känns det som om jag verkligen valt rätt väg i livet!
skönt o va hemma som sagt sitter och äter min middag framför , först på platsen ambulansen eller något hahah man märker att jag är van vid blod och operationer och allt möjligt blir inte ens jätteäcklad längre, ska även hinna med och träna snart med men bebis och sen ska jag åka till mammas jobb helt svettigt, mysigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0