Tullinges hemligheter

Tullinge är den bästa skolan med bästa lärarna, som lyssnar och verkligen försöker hjälpa eleverna, deras mål är och viktigaste uppgifter och ambition ligger på att elverna ska gå ut med bästa betygen. NOOOOOOOOOOOT!.
Faaan asså det är helt sjukt att skolan fortfarande existerar, jag brinner verkligen så fort jag hör om skolan och varje dag får man höra något nytt om man själv inte uppöever det.
Minns fortfarande att jag fick en varning några dagar efter att jag precis börjat ettan för att jag sa hej till en människa som jag direkt märkte skulle ha svårt att skaffa vänner, här vill man vara snäll men på köpet får man en varning och ett flin av en biträdanderektor och en kurator, tack gud att de båda slutat.. inte nog med det några dagar efter det anmäler samma tjej mig för att ha kastat macker på henne ännu trevligare smaaack ett tillvaning... tror ni jag fick förklara något, ens säga att de stämde eller inte naaaj! 
Det som är ännu roligare är att jag sen mina första skoldagar har försökt hålla låg profil inte säga hej till någon jävle som jag inte känner som jag tror kan behöva ett hej eller något alls, visst har det hettat till i båda mina fingrar och munar men försöker verkligen se till att någon är där men det roligaste av allt och poängen med detta inlägg är att jag höll på och nästan få en varning för att jag åt ett knäckebröd utanför matsalen..... omg.. där höll jag nästan på att bli utkikad från skolan och tänk om de verkligen hade kickat ut mig och inte stängt av mig.. då hade jag kunat säga ett STORt hejdå till studentmössan som kommer på måndag.



Kommentarer
Postat av: Sara

Håll ut gumman det är inte lång tid kvar!!! HAHAHHAHAAA KNÄCKEMACKAN Walla ska stämma den! Puss

2012-02-15 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0