The only time you can lose is when you give up. Try hard and you will succed.

Det är bara en liteeen bit kvar, sen är jag fan klar.. iallfall tills sportlovet börjar. Vill bara byta liv nu och känna på något annat, men tycker är det omöjligt...
Hmmm Svenska provet skett sig totalt, men förhoppningsvis kommer provet imorgon gå bättre, annars är något jävla fel på mig. Åhh är så arg.. Att det är mörkt,regning och slasgigt samtigt som det är halt gör inte saken bättre heller. Önska fan jag gick i ide nu.
Men ska fan kämpa nu, det måste jag... jag har klart mig någolunda hittils och det är bara några år kvar tills jag är helt klar med studierna sen ska jag fan resa och giftaaa miiig oooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0