Tack GUD att jag har ER!!

Älskar min bror, även om han är en person som går på ens nerver... han är riktigt pain in the ass... Men men han är verkligen min livlina... Han lyckades äntligen över tala min morderna pappa att köpa linser till mig!! så nu ska både nya glasögon och linser komma riktigt jäkla nice.. 
Är iallfall hur hungrig som helts, så min slav till syrra håller på och gör något gott i ugnen till mig kan de bli bättree, aa det kan det för efter de ska jag plugga ta en väl behövlig duusch och möta min tjejer för att ha en tjejkväll hos lilla rosi posi!






Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

"livlina"... haha :D brorsorna är bäst

2012-02-18 @ 13:52:09
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0