På äventyr!

HAHAHAHAHAH faaan vilken kväll, efter att ha deppat sönder bestämde mamsen för att råna mig, såg nämligen nyss att mina FÖRSTA riktiga lön kommer på måndag, ni anar inte hur mycket jag krigat med chefen om lönen han e så jäkla glömsk. Tack gud att han erkände det igår, men det var inte de jag tänkte skrivva om men mamma fick för sig att råna mig lite som vanligt så vi tog en promis till centrum, När vi väl var på väg dit kör en bil rakt mot oss fast än vi gick på trotaren, Vem tror ni att det kan vara? Joo min jäkla bror.. allt gick som vanligt i ICa krig mellan oss och alla trodde vi hade någon sjukdom.. men det är juuuh som vanligt. PÅ hem vägen får jag för mig att köra bilen hem och det här e höjd punkten i detta inlägg... Jag vet inte hur många gatlykter jag körde på... Höll även på att köra på en hund hahahha om ägaren börja flippa,För körde lite snett också hihihi...Asså riktig inavel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0