Ökenblommor!

Godmorgon, min morgon blev grym på grund av min bästa vään.
Ibland är hon för skööön. Läs själva och se.
"
Bryr mig inte ett piss om den här lilla tjejen estelle som fötts. Det föds barn varje dag, alla är lika värda va? bullshit. De finns inget alla är lika värda då skulle alla bli lika behandlade också.   Men det jag vill komma fram till, vad är det för hjärndöda svennebananer som jiddrar om att namnet Estelle inte är tillräckligt svenskt.  Tror ni alla fucking svenska namn var svenska från början? jakob anders anna panna pyttipanna ingenting är svenskt. INTE ERA JÄVLA KÖTTBULLLAR HELLER. Ya rabbi. Tack & Hej"


HAHAHHA älskar när hon är helt flippas, så fucking söööt. Puss på dig.
Jag sitter här halv fixad och ska dra ut med pungkulan från malmö..
Hmm vi ska starta i globen.. får se vart vi slutar.

Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

HAHAHAHAHAHAHHAH assåå hahahahha va fett arg. Saknar dig min pussgurka. love u <3

2012-02-25 @ 10:52:23
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0