Mirakel!!

shulululul, jag är fortfarande vaken, ett mirakel... annars somnar juh så fort klockan börjar närma sig tio.
Sitter och funderar på allt jag ska köpa när jag får lööön, faan kan det inte bara bli måndag så jag kan träffa min fina bebis hariska och hennes bästa mamsi, såå sööt hon e dööör....
De e något speciellt med hela den dära familjen, så underbara, kärlek till hela den familjen.
Hmm annars somnade ett tag vid sju så nu är jag pigg som en pungkula, och de suger för ska upp tidigt och hjälpa en annan pungkula att handla saker inför ett bröllop.. ooo är själv nervös... vad vet jag vad han ska ta på sig, hans bröllops outfit kommer vara solglasögon med shorts och sån dära hawaii halsband med blommor, jag driver ainte

Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

kärlek till dig o din familj. <3

2012-02-25 @ 10:53:48
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0