Min bästa vän är min största fiende!

Vet ni varför, Jo det ska jag tala om för er! Jag sov så himla sött, och drömde än massa skumma drömar... Så helt plötslig hör jag en röst upp och hoppa nu nu nu kom igen du ahr tio minuter på dig, jo då har jag mitt i skönhets sömnet svart i luren och då har min bästa vän fått sin jävla energi från sina jävla celcius drinkar medans jag är helt död i sängen.
Det var bara att vakna och bli en duracell, här fanns det inget att kompremissa.... Japp det var lite sorligt faktiskt, Men nu efter jag är klar med träningen e jag sjukt taksam att hon gjorde sådära, Körde ett grymt träningspass, ni anar inte, körde 1timme och 20 minuter crosstrainer som innebär att jag brännde 1000kaolrier så sjuuukt lycklig sen avslutade vi med rygg och sidövningar så grymma vi är!!
Imorgon blire också träningen med fienden och sen massa mys och vad jag längtar!! 
på hemvägen passade jag och min pungkula och syrran och hennes svennebanan kompis på och handla, Nu sitter de på och bakar cupcakes medan jag är helt död, Juste har hunnit med att städa toaletten och satt klader i tvätt maskinen!!!
riktigt stolt... Nu ska jag stretcha lite och sen vet gud vad jag sak göra
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0