Kärlekmums!

Hann inte blogga igår hade full rulle på morgonen och sen självklart tog praktiken över resten av dagen, På morgonen åkte jag med pappsen snabbt för att se om jag hitta någon vinter jacka till honom, sedan fortsatte jag mot huddingesjukhus för att följa med min bajsklutt till tandläkaren för hon ahr sån jäkla tandläkar skräck blir nästan själv rädd av att se henne få hennes panikångest, men det gick super duper! Sedan vare dags för den långa praktik dagen 13-21.30... Men det var inte alls lika jobbigt som jag trodde, Hade riktigt mysiga patienter som bara ville kramas hela tiden.. fick massa tulpaner och chocklad dom är ju så himla gosiga och första gången på så himla länge människor har varit så positiva mot mig och verkligen peppat mig som dom gjort, fått så fina komplimanger så jag har stått och lipat i korridorerna! fy vilken härlig dag ler fortfarande när jag tänker på gårdagen!
Iallfall det var lite om gårdagen, Praktiserar kvälls pass idag med, så passade på att baka kärlekmums till personalen på min avdelning eftetsom det är min sista dag imorgon.
Kommer sakna stället.

HAHAH Passar jag!

Hoppas den smakar gott!

Kommentarer
Postat av: Din FAVVO syrra ♥

du är en bajsklutt♥

2012-02-02 @ 20:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0