Hälsosamma shoppare!

Wooow witthaaa wooow wooow! Är helt slut och mätt. Mötte upp min bebis för att ta längsta promenaden 1,2 mil bästaaa! Vi gick till tumba, gick runt i centrum fick med oss lite underkläder och självklart rika jag en tröja också!!! Fan vad fattig jag är! hoppas att min lön kommer den här månaden annars jävlar! men iallfall och sen så gick vi hem igen. Är vi inte grymma? va ärliga lite coola är vi juuh.
Nu har jag också hunnit städa lite och för en gång skull håller min bajsigaprutt syster på att hjälpa mig, ska sätta mig och läsa lite till ett prov i akutsjukvård och sen ska jag försöka GÅ ner till rönninge för att möta morsas och handla maaat! 
I knöööw att ni alla antecknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0