Gårdagen!

Var precis som jag trodde efter morgondagens inlägg, Skönaste ever om man bortser från att vissa idoter gick på mina nerver i skolan. 
Skolan gick skiiiit bra igår för en gång skull, kankse för att jag enbart hade en lektion men men, Fick lite svar till projekt arbetet och de kändes skit bra, sen också att våran splittrade klass för en gång skull samlades och kunde komma överens om att faktisk man borde ha ett flak. Asså ibland undrar man ju hur vissa tänker.... Hur fan kan man liksom inte vilja ha ett flaak... Aja det löset sig iallfall.. 
Men det bästa var ju till sist, Åkte med min älskade bebis till kista köpte en heeel deeel säääxiiga grejer! Lägger upp bilder sen efter att jag kommit hem.. För ska nämligen till optikern i tälje för e ju fan bilnd snart!
Puss på er!

Har man tråkig, Så har man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0