Gangster

HAHAHAHAH fyfan vilket härligt gympass, känner att jag börjar få energi tillbaka nu. körde stenhårt idag och e sjukt nöjd med träningen. Skit bra jobbat Harika!!! Du anar inte hur mycket insperation och motivation du ger mig! bästa o träna med. Sorry ni andra, ibland jag blir lite romantiiiik uu knööw. Men iallfall bästa va att jag gick runt med en luva och gömde mig för Mr sjuksköterska med vit tröja, ja varför kan man ju undra, men det är bäst att den historian stannar mellan han och mig!

Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

HAHAHAHAHAHHAH asså varenda gång ja ser han nu kommer dö av garv. Min sööötis <3 <3

2012-02-03 @ 19:16:45
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0