Du är min kung..

Det går inte en sekund utan att jag älskar dig.
Jag sitter här, med så mycket att säga, men ändå får jag inte ens ut ett ord.
Hela du, insidan och utsidan, är otrolig. Ditt sätt att behålla lugnet i de jobbigaste situationerna. 
Jag beundrar dig ofta. 
Du är godhjärtad som få. 
Du är världens vackraste människa.
Jag är otroligt glad över att ha dig i mitt liv.  Vissa kvällar, inte bara nu de senaste ikvällarna, utan många kvällar därinnan också så har jag tänkt - Shit.. Hur mycket får man älska någon egentligen.
Ibland bryter jag ihop, helt utan anledning, bara för att jag känner att min kärlek till dig bubblar över och översvämmar hela mig. Det jag känner för dig är så stort att det inte får plats i mitt bankande lilla hjärta.
Om jag kunde, så skulle jag beskydda dig från allt dåligt här i världen. Jag skulle bilda en säkerhetsmur kring dig med mina armar.  
Folk har en tendens att vid maximal lycka slänga ur sig en massa starka kärleksförklaringar som "Jag lever för dig" eller "Jag dör för dig". Jag funderade lite över det och kom fram till att den enda människan utöver min familj som jag verkligen skulle ställa mig framför och ta en kula för, det är för dig Om du undrar varför, så är det för att jag känner att även om mitt liv gick förlorat, så skulle du leva ut ditt liv på ett så bra sätt att du skulle ta min plats på jorden också. Om man offrar sitt liv för någon som kommer att spendera sina dagar i soffan framför bingolotto så var mitt liv onödigt att spilla. Men för dig så vet jag, att du hade levt för oss båda.

Vad du än gör. Vilken väg i livet du än väljer att gå, så kommer jag att stå bredvid dig. Stötta dig. Även om jag inte tycker att du verkar välja rätt väg, så kommer jag hjälpa dig om det verkligen är vad Du vill. Jag har aldrig älskat någon så som jag älskar dig. Därför vet jag att detta är för evigt. Min kärlek till dig är evig. 
Med din kärlek orkar jag allt, för att jag vet att du tror på mig.
Du är min andra halva.
Med ditt hjärtas slag slår mitt.

Jag är din, för alltid & för evigt.

Hittade ett gamlat mail, Oj vad mycket känslor och drömmar man hade inom sig då.... Men vad visst jag då, om hur det skulle vara idag.
det var bra tider då, inte en sekund jag ångrar.
Men om jag får känna efter mår jag minst sagt lika bra nu om inte ännu lite bättre!
Men du var min kung DÅ...Det nekar jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0