Danzaakuuudooooroo!

Idag äre idrottsdag så ingen vanlig skola för min del, Jag och resten av de i ganster grupp ska danzaa mami africaaanooo.Är dödstrött av att vara en duracell.
Senaste tiden har jag tänkt på mitt jäkla humör, min ångest min negativitet till allt, vissa personer verkar de aldrig gå snett för och andra verkar allt gå snett för, Antagligen är dessa "perfekta" människor skickliga på dölja de dåliga eller så går fan allt för dom bra.
Jag har sån jävla ångest över allt, helt ärligt just nu önskade jag att jag blev avstäng från skolan i två veckor för den dära jävla knäckemackan.. då kunde jag ha delat ångesten med mig själv och bara varit utan några krav....Jag hatar att ge upp, hatar att visa att detta är en del av mig också... men så ere faan. och jag ger också upp ibland

Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

man måste ha dessa dåliga stunder också. Det är ok att backa, bara du lovar att du backar för att ta sats. Du är grym hjärtat!! glöm aldrig det. Finns här <3

2012-02-10 @ 07:19:39
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0