Dagen!

För en gångskull har jag börjat med något jag varit skit taggad, på men kan inte avslöja det här på bloggen för de ät en liten hemlis, hihi boosig.
Men är sjuukt stolt, Nu ska ta och rengöra mitt ansikte, gud vad torr jag blir på vintern och en riktigt blekfis.
Sen ska jag plugga, nästa vecka kommer vara riktigt tuff vecka, ska avlsuta en kurs och ha ett skit stort prov! Sen ha ett svensk prov och massa små inlämningar!! Måste sluta lala och ta tag i allt. 
Är fruktansvärt sugen på att träna men förstår inte varför jag blir värre och värre, har knarkat både lök och vitlök och nu har jag även börjat med tabletter de måste ju bli bra, Måste nå mitt mål och snart ere fan studenten dagarna bara svävar iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0