Why Saraah, Why why why.. Why this kolaveriii diii!!!!

 Saknar min älskliiing så grovt mycket, Det är assss boring på jobbet.
Inget slaggande längre, Inget strippande längre, Inget tjockande som vanligt, Inget driiiv med brukare längre, Inget lebbande, Och det jag saknar mest ingen " tränande" med brukarna eller våra danser mitt ute på gatan.
Jag kommer aldrig kunna förklara hur roliiigt vi har tillsammans. Allt bara snurrar i skalen.
Hatar att inget är som det ska på jobbet, För jag tillbringar nästan mer tid på jobbet en hemma.
Men min babyboo är i London och jag är i kalla Sverige och ruttnar fint.
Men på sommaren igen då ska vi fixa till Branta agaaain.
Bjuder på en av våra låtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0