Visste ni att jag har två hem?

Är så sjukt stolt. Igår tog jag och min fetma en gemensam väg. Äntligen!! Drog till gymmet och körde det jag skulle och sen funkade livet nästan perfekt. Förutom att kroppen är sjukt ovan och började må illa... Kanske är lite för hård mot mig själv då och då.
Men de behövs för inom min kropp finns det fan en fet stor latmask.
Nej nej.. Idag ska jag fortsätta vara duktig och därför nu gå på en fet jävla powerwalk och sen bär det nog av till gymmet mot kvällen.
Ska bara hinna att fixa med lite stuff innan....
Gymmet va mitt andra hem förr och så ska de förbli.
Én annan känsla som är så himla sjuk. Är att alla har dragit till skolan.. och det känns som om jag är den enda personen på jorden som är hemma... sjukt. Saknar faktiskt skolan, saknar att plugga.. saknar att stressa till ett prov och framför allt att göra ett prov..  och en annan konstig grej är att jag saknar min klass.... som jag hatade så mycket då o då....Helt sjukt asså... Trodde aldrig jag skulle sakna allt detta men men.
Ska nog inte längta allt för mycket för NÄR jag väl kommer in i högskolan kommer jag nog ångra just det hära inlägget grovt.
Znälla anteckna också mina tankar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0