Rastlös!

Saknar att gå i skolan så sjukt mycket, Ingen kommer någonsin förstååå. Det blev inte lättare när jag fick ett mail av mina gamla mentor.. Som skrev en massa gulliga saker.
Jag tror fan jag är dum i huvudet.
Jag har sjukt mycket att göra, Men orkar inte ta tag i något. 
Jag borde egentligen utnyttja denna dag för jag är för en gång skull ledig, och har inte planerat något förutom att träna och laga middag..
Borde egentligen rensa allt från gymnasiet har så sjukt mycket som bara kan slängas, och allt i rummet är i egenligen upp och ner får bara ångest och stress av att vistas i rummet. Men endå  väljer jag att inte göra något.
Hej I-lands brooobliiim.
Ska jag terrra herosima lite eller..


Kommentarer
Postat av: Helin

Börja blogga igen! Jag är ditt största fan!!!!

Svar: HAHAHAH!! Naaaw romantik!!
Priyanka Pamela Dey

2012-08-27 @ 07:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0