Mitt nya sätt att rensa själen...

Är för fan powerwalk. 
Igår när jag var på jobbet bestämde jag och min nya svärmor för att ta en låååång lååång promenad med några brukare på jobbet. Promenaden blev över drivet lång och vi hade gått i drygt 2.5h.. tillslut hamnade vi på landet och såg massa fina hästar och allt sådära landigt. Tror ni inte jag fastade för det. 
Eftersom jag har ett litet fuckat huvud med tusen dåliga tankar och massa skit valde jag att då ta en låång powerwalk med dunkande musik i öronen. ÅHH asså lycka när man kommer hem. Man känner sig som en ny person.
Tummen upp för powerwalker.
Annars händer det inte så mycket i huset, har precis tagit en skööön dusch eftersom pappa färgade mitt hår och jag mamsen.
Imorgon blir det deejt med syrran och mini shopping innan jag jobbar och ska träffa min storaaa kärlek på jobbet.
Utan Mina två älsklinga på jobbet skulle jag aldrig palla med det hära jobbet.. Folk e som ormar  och hur fåglar kan förändra siiig ser man bara på mitt jobb... usch.
Tänkte att nästa inlägg skulle bestå av en mini bildbomb från spanien.

Smak prov, från spanien. Mina två gullepluttar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0