Höst!!

Igår hade jag en super mysdag med syrran inne på stan, Vi shoppade som galningar trots att vi gick ut jävligt sent.. Vad ska man göra syrran är inte lika arbetslös som mig, hon har ju skuula. 
Iallfall vi shoppade som galningar och hade det verkligen ass mys! Har även varit på biljakt.. De börjar bli dags att inskaffa sig en bil! Om inte jag har uppfattat det helt fel så ska jag o brosan möta upp en bil ägare för kanske kankse en liten bussines.
Iallfall nu för att återgå till rubriken efter att ha shoppat som galningar och myst och käkat en massa gott, insåg vi faan nu är hösten här på riktigt.. De vaaa sviiin kallt usch! Så nu ska jag inskaffa mig ett par hahah gummistövlar för jag minns förra hösten fyfan vad de regnade och jag hatar att fötterna blir blöta!!
Naaj nu ska jag och mamsen käka frukost för att sen åka in till skärholmen.... Sen väntar ett lååångt arbetspass på mig... mjauuu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0