Ensam, ensamare och ensamast!

Sitter på jobbet helt ensam.. Mina två sköna kollergor har dragit och nu sitter jag och väntar på en annan som har taggat med en brukare någonstans.. Så jävla synd! De va så kul och nu sitter jag här... För varje sekund blir jag tröttare. Önskade att jag fick dra hem men slutar inte förens kl 21.. och tidigare lär jag inte få dra.. trots att jag är klar med mer än allt... Orkar inte lyssna på en massa skit när häxan kommer tillbaka usch... Hon bablar en massa gojja.. jag trodde man blev smartare med åren.. Men hon motbevisar det så grymt hårt.
Annars dåå.. Jo jag jobbar hela hela tiden tills veckans slut.. Hade min lediga dag igår.. Men de gick ju till allt annat förutom att vila.. Men det va lätt klart värt de.. På lördag blir fest efter jobbet härliiigt.
Ska sluta babla en massa goja nu
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0