Bajs modem!

Modemet hade pajat rejält så fick beställa ett nytt. Så nu har jag internet igen.
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om. De är så mkt jag inte hunnit skriva hära. Funderar bara från att köra från där jag står jus nu. Jag är äntligen ledig idag så har varit med mamma största delen av tiden.
Man har det ena och det andra att göra idag men är för lat. Men ska försöka rulla iväg.
Vet bara inte om jag ska ut på en powerwalk eller gå till gymmet. 
Måste börja läsa teorin nu eftersom snart någon gång smäller det hoppas jag.
Är såå trött på mitt jobb. Funderar på att fixa något annat nu när det endå till 99.9 % ser ut som att de blir minst ett halv år till för mig i stocholm. 
Aja ska sluta babla en massa goja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0