Snart dax för himlen!

Helt slut körd, riktgt grymt och effektiv simpass. Kankse klarar av att se helt okej ut till studenten trosts allt. Sjukt stolt att jag är inne på andra dagen och håller min kost. Har lovat att inte väga mig nu stup i kvarten, utan lita på mig och sen väga mig i slutet av varje vecka.
Iallfall tuff dag har det varit , och imorgon har jag svenska nationella. Så det lär bli ännu tuffare.
Ni får ursäkta om bloggen endast handlar om träning, kost och mitt jävla plugg och jobb men det är det enda min liv just nu består av nu.
Ska packa lite, skriva några påminelsen tills imorgon och om  drygt om en kvart ska jag fan lägga i min himelska säng, så att jag  är pigg tills  imorgon.
Så dags att avrunda detta tråkiga inlägg.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0