Pugo och Hago = Tillsammans är vi rosa kaniner

Tjena tjena!

Det är Hago här som skriver! Pugo pillar i sin röv och dagdrömmer. Jag passade på att ta initiativ och skriva ett inlägg. Jag och Pugo har pratat med varandra i timmar, hon har inget liv och därför vill hon prata med mig... Skaffa ett liv Pugo! Jag försökte lura Pugo genom att ringa henne prick kl 22.00... Hon blev tydligen "rädd" och sa att hon ska stänga av luren direkt. Jag ringde henne och gissa vad?! Pugos mobil var inte avstängd.
BUSTED bitch!!!
Men det räcker för idag, det finns inte nåt roligt att skriva om...
Vi hörs mina kära läsare, god natt på er!

Pugo HAHAHAHAHAHAHHA Det märks vem som är mannen i förhållandet


Tjockisen Hago som äter hela tiden och drömmer om mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0