Nationella

Åhh yeaah, hade nationella idag, gick ganska bra förhoppningsvis. Det bästa är att vi slutade sjukt tidigt så nu är jag hemma, Hann göra en massa gött gick till banken osv. Allt skit är över bara planera resten av de jobbiga grejerna, Allt plugg jag dööör.
Ska bli en massa träning idag eftersom jag har gött om tid. Härligt härligt.
Längtar till på fredag e så grovt fattig att jag dööör, Tror iallfall att jag ska hämta ut pengarna för att varit barnvakt så imorgon kanske jag kan fixa min naglar oupaaaaa. Funderar på att ha rosa/rött glitter nice vaaah. 
Annars då folket? Juste vill ni veta något annat som e gött fick en försenad födelsedag present av hanaaa montaaana också.
Okej nu räcker de
stööööp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0