Måndag, 23 April 2012

Dagen har varit oerhört grym för att vara måndag. Det enda negativa och som jag faktiskt inte hunnit med är att fixa en ny kod till internetbanken som jag var smart nog att spärra igår, och sen har inte pengarna från att jag varit barnvakt kommit in på kontot, så det suger lite mycket också. Annars är det riktigt prima.
Var i skolan 8.20 fast än jag började runt klockan 11. Våran grupp jobbade med projekt arbetet eftersom sista inlämningsdagen är nu på fredag. En lärare hade kollat igenom skiten under helgen och sa att det så jävligt bra ut. Skönt!! Sen fick jag MVG på en uppsats i en skit kurs, så livet känns lite lättare faktiktiskt på skolfronten, De som är ännu mer bajs bra är att Jag hade idrott idag vi hade sjukt hård träning med bland annat spinning och övningar på en stepup bräda eller vad det heter och så drog jag iväg för ett härligt kort men effektivt gympass!! 
Ni anar inte känslan efter träning, Känns som om jag svävar på mål, kosten har också gått braaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oooooooooo måste bara spridaaaaaa all glädje meeeeeeeeeeeeeeeeeed miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig.
Okej kort och enkelt!! ALLT HAR GÅTT SUPER IDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
NU måste jag plugga........ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0