Känslor.

Dagen har varit super, men nu mot kvällen känns allt som ett helvete. Letar efter en tabis ( det har samma betydelse, som ett kors. Allså det är något som välsignar och skyddar än) som jag fick av mamma när jag skulle göra halkbana. Har letar efter den som en dåre men hittar den ingenstan. 
Den har alltid hjälpt mig i mina svåra situationer och den betyder oerhört mycket. Ni tänker säkert hon snackar bullshiet. Men för mig är den värdefull.
Tänkte också träna idag, men vet inte hur tiden har sprungit iväg och nu är klockan redan halv åtta och snart ska jag möta upp mamma. Så det blir ingen hård träning som innebär ångest för mig.. Har inte ens pluggat idag inget vettigt har jag gjort sen jag kom hem...Ni som älskar att se mig må piss..njut nuuu...


Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

Den som njuter av att du mår dåligt ska få en Xl tampong uppkörd i ... näsan. Javizzt. Saknar våra träningspass, and i miss u.<3

2012-04-26 @ 08:11:03
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0