Godmorgon!

Godmorgon sötisar, Bloggar nu på morgon frontent endast för att naglarna ska hinna torka utan att jag ska förstöra det, andra försöket nu.. Första försöket failade jag direkt, hade målat naglarna väntat drygt en minut sen skulle jag dra upp byxorna och så vara kört.
Ska dra tidigare till skolan idag med, idag är det religon de gäller att trycka in i skallen. Pluggade hela kvällen igår men det gick inget vidare. Fattar inte sånt. Något jag inte tror på har jag svårt att lära in , har jag märkt. Tror inte på det kristendomen, Judendomen och det Islam förmedlar.. Och då får jag inte in deeet.
Faan det inte positivt de här.
Men fint väder är det ut :D

Funderar oss dessa ska på, redan nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0