Finner inga ord!!

Hade de riktigt mysigt igår må ja säga, Började dagen med lite shopping och käk handlade med min syster i tumba o en sväng i huddinge. Efter det spenderades Hela min dag hos Haribas i hennes nya place. Riktigt fint äre hos henne, På sommaren ska jag fan ta över stället, men säg ingee till henne :p

DÖD bild från igår...

Idag då.. Joo de e rena helvetet....
Har sjukaste ångesten övermin kropp har blivit samma gamla berg igen, plugget bara väller över. Och de va länge sen jag tog tag i allt. Har blivit så lat, skiter i allt och jag vet inte vad.
Men nu mot kväller börjar de blir bättre... Lämnade in en uppgift som skulle in i torsdags, ska planera träning o kolla upp allt plugg... Känns som om jag börjar bli lite effektivare mot kvällarna.. skönt att vara effektiv ibland också. Saknar o vara duracell o få allt gjort.
Har en vecka på mig att röja allt och komma i kapp igen.. Hoppas bara fettot inom mig samarbetar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0